29 Ekim 2014 Çarşamba

Kitap Yorumu:I Adı Aşk - Brigitta Dorazio ve Hepinize Teşekkür Ederim :))


Arka Kapak
Marlene, eşini bir trafik kazası sonucu kaybeder. Bu trafik kazası birçok insanın hayatını derinden etkiler. Bunların başında kazaya sebep olan ve büyük bir travma yaşayan, on sekiz yaşındaki Tanjadır. Yıllar sonra bu iki insanın yolları kesişir ve dost olurlar. Kendilerine yeni hayatlar kurar ve yeniden aşık olurlar. Birbirlerine yardım eden iki genç kadından birinin hayatı risktedir. Çünkü tehlikeli bir aşkın çanları çalmaktadır. Geçmişin izlerinden kurtulmaya çalışan hayatların, umudunu kaybetme eşiğindeki insanların yaşama yeniden bağlanmalarının hikayesi! Mantık ve suçluluk duygusu ile ilgili sorular sormak önemsizdir. Ama bazı küçük mucizeler vardır ki, ancak onlar sayesinde acılara katlanılabilir.

Bu kitap hakkında uzun uzun yazmayacağım. Sadece vasat bir kitap. Arka kapağı her ne kadar çekici gelse de, içeriği berbat. Arkadaşlarım okuma bırak dese de, gururuma yediremedim ve okumaya devam ettim.
Yok dört yıl sonrasına gidiyor. Bilmediğim bir karakter ortaya çıkıyor ve başka bir olaya atlıyor. Zaman kavramı karmakarışık falan filan. Yani anlayacağınız kitabın kapak tasarımı kadar ve tanıtımı kadar güzel olsaydı okunası bir kitaptı. Ama öyle değil işte.

Çok Teşekkür Ederim Canlar :)


Evet, canlar hepinize çooooook teşekkür ederim. Beni yalnız bırakmadığınız için. 
Tamı tamına 131 takipçiye ulaşmış bulunmaktayım. Ve sayfa görüntülenmem de 10000'i aşmış.
Blog keşif etkinlikleri sayesinde hem keşfedildim hem de keşfettim.
Ve Deep en büyük teşekkür sana.
Çekiliş filan yapmak vardı aklımda ama kitaplarıma kıyamadım. Belki yarıyıl tatilinden sonra bir kitap çekilişiyle karşınızda olurum. :)
Hepinize teşekkür ederim canlar.

8 yorum:

  1. İnşallah nice yüzbinlere ulaşır.

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir kitaba benziyor :)

    Nice takipçiler ve okunmalar dileyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kimseye takip etmiyorum. :)

      İnşallah diyelim o zaman. :)

      Sil
  3. Selamünaleyküm nasılsın canım bende inatla son kitabımı bitirdiğimde harcadığım zamana yazık demiştim ya.. seninki de öyle bişey olmuş ¯\_(ツ)_/¯

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam abla. Hamd olsun iyiyim.
      Evet, ya harcadığım zaman yazık oldu gerçekten. :)

      Sil
  4. ayyyyyy dahaaa nice tatlı günlerimiz olur kiiii :)

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)