21 Ekim 2014 Salı

Blog Tanıtımı: EatParyMade


Bir can benim bloguma uğradı ki. Bir yorum yazmış ki, dedim ben bundan post hazırlarım. =)
Henüz postlarını okumadım ama haftasonuuuuuuuu. =)
Cumartesi gününe kadar son postum olsun bu post. Güzel bir kapanış yapayım istedim been. =)
Gelelim sevgili Filozofun Ütopyası'nın yorumuna. =)

Öncelikle EatPrayMade'ime ilham veren eat pray love filmi benim miladım oldu ve geçen yıl yazmaya başladım ve dedim ki;

^^Eat: Ye. Yaşamak için ye, seni mutlu ediyorsa ye, hobi olsun diye ye,
^^Pray: Dua et. İster avuçlarını aç, ister gözlerini kapatıp yüreğinden iste, istersen yerlere kapaklan nasıl yapmak geliyorsa içinden,
^^Made: Yap! En önemlisi, başkaları ne düşünür ne der diye düşünmeden, her ne yapacaksan sadece kendin için yap.

Eat için; yediğim, beğendiğim tavsiye ettiğim yahut tarifini verdiğim yazılar yazdım.
Pray için; Beni rahatlatan, içimi döktüğüm yazılar yazdım.
Made için; özel çocuklarımla yaptığımız şeyleri, kpop reaction'ları, kitap okuma videoları yaptım ve yazdım.


Ne kadar tatlı dimi. Hadi bizi bekliyor kendileri. Bir TIKKKK lütfen. =))) 
Hafta sonu kitap postuyla karşınızda olacağım ki ben. =)

10 yorum:

  1. Dart ödülleri dağıtmak için takipçilerimi şöyle bir yoklar iken Allah'm nası güzel bir postla karşılaştım ben böyle^^ Çok teşekkür ediyorum canım benim^^ Bu bal hareketini elbette ki bal blogumda postlayacağım. Gerçekten çok mutlu ettin beni. İş hasebiyle hafta içi postlarına bakamayacağım ama hafta sonuna kahvemi alıp sana geliyorum(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim. Mutlu olman benim de mutlu olmam demektir. Hazır kahveni alıp gelmişken bana da getirsene bir tane. :))

      Sil
  2. Merhaba, sana Dart ödülü verdim. Bakmak istersen bloguma beklerim:
    http://kozmokitap.blogspot.com.tr/2014/10/ben-de-dart-odulu-aldm.html
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. ne tatlı anlatmışsın. tamam bakarım. sana da iyi dersler hadii başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, ne güzel anlatmış. Hadi sen bak. Bana da iyi dersler osun. :)

      Sil
  4. bunun filmi de vardı dimi :) adı beni cezbetmişti ama izlememiştim, bir gün kısmet olursa izlerim.. güzel bi hayat felsefesi olmuş beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba :)
    ne güzel bir hayat felsefesi..

    YanıtlaSil

Sevgili canlar, lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. :) Hepiniz benim için değerlisiniz. Sizleri çok seviyorum. :)